Forum

Kööpenhaminan laneille autolla

Created 30th January 2018 @ 16:42

Add A Reply Pages: 1

Bloodis

(Legend)
(๑╹ω╹๑ )

Nyt kun Kööpenhaminan lanien julkistamisesta on kulunut noin viikko jo, niin siinä samassa tuli huomattua ja mietiskeltyä tuon tapahtuman mahdollisesti suolaisia hintoja, etenkin tietokoneen lainausta, kun voidaan ottaa se huomioon että tällä kertaa koko tapahtuma ei ole missään saarella kuten Englannin Insomnia on.

Tästä voi vielä lukea uudelleen tapahtuman tietoja tarpeen mukaan:
http://etf2l.org/forum/lan/topic-34640/

Periaatteena siis on, että saataisiin jonkinlainen porukka (Mieluiten noin 4 henkilöä mukaanlukien minä) joka lähtee Tampereelta Turkuun matkustamaan Tukholmaan laivalla minkä jälkeen olisi suhteellisen pitkä ajomatka Tukholmasta Kööpenhaminaan, niin että olisi myös mahdollista tuoda omat tietokoneet Itämeren yli ilman että varustautuisi liikaa siihen ajatukseen että säilyttäisi tietokonetta, esim. lentokoneen ruumassa.

Mitä nyt suunnitteluun tulee niin lähdössä on enemmän vaihtoehtoja kuin paluussa. Suunnitelmana on lähteä Tiistaina 27.3 joko aamulla tai illalla Turusta ja sitten ajaa Malmön suuntaan. Paluussa on melkeinpä vain yksi vaihtoehto, mikä sekin on maanantaiaamuna 2.4. Tätä varten siis lähdettäisiin Kööpenhaminasta pois jo Sunnuntaina ja ajetaan illan/yön ylitse.

Muuta huomioitavaa tietoa suunnittelusta:
– Tämä koskee vain matkaa, nukkumisen Tanskassa ja muut laniin liittyvät varaukset pitää hoitaa itse.
– Ikäraja mieluiten 18, tai aivan minimissään 15 jos päiväristeily kelpaa menoksi. https://www.tallinksilja.fi/ikasaanto
– Reittimatkan suunnittelussa on päämääränä päästä niin halvalla kuin mahdollista, hytin varaaminen on mahdollista mutta ruokailut saa kukin hoitaa merimatkalla itse.
– Ei ole pakko tulla oman tietokoneen kanssa mikäli silti haluaa tulla mukaan, syystä taikka toisesta.
– Kyyti lähtee Tampereelta, parhaimmassa tapauksessa siellä haluttaisiin kaikkien aloittavan matkansa mutta voidaan myös Turustakin hakea. Myös ysitien varrelta voidaan ottaa kyytiin mukaan, esim. Loimaalta.

TL;DR – Halutaan pari tyyppiä keiden kanssa mentäisiin Copenhagen Gamesiin laivalla, arvioitu hinta on noin 60-70 euroa koko matkalta. K-18 mieluiten.

Ainakin nyt minä ja ekkelund oltaisiin alustavasti menossa, jos haluat mukaan tai mikäli on muuta kysyttävää niin voit kysyä täällä tai minulta Steamissa.

juju

TBA
Tissi

saako autossa juoda kaljaa

Bloodis

(Legend)
(๑╹ω╹๑ )

Juu

juju

TBA
Tissi

saako autossa syödä kebabii

Bloodis

(Legend)
(๑╹ω╹๑ )

Bump, lainakoneitten hinnaksi on nyt sanottu olevan 180 euroa joten nyt ainakin hoidettaisiin tämäkin suunnitelma niille jotka haluaa säästää itsensä tuolta suolaiselta summalta.

Katsotaan jos nyt vaikka ensi viikon maanantaille laittaisin deadlinen tähän.

juju

TBA
Tissi

paljonko köpiksessä maksaa kebab ja kalja

juju

TBA
Tissi

voin tulla

Add A Reply Pages: 1