Forum

Joulu

Created 20th November 2014 @ 08:15

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 Next »

Lobsteri

glögiä ja lumiukko

Sepu

(Kovein)
0fo

varmaa pelaan tf
koska tf

Kumimarja

https://www.youtube.com/watch?v=r4L9Ozb00ck VITTU JOULUHYPE

bub

Quoted from Kumimarja

VITTU JOULUHYPE

https://www.youtube.com/watch?v=Hyy9_6rI7eY

Bloodis

(Legend)
(๑╹ω╹๑ )

Tuli muuten mieleen näin Joulukuun aluksi, että olisiko mahdollista pitää salaista lahjojen jakoa suomiporukalla, mutta vain tällä kertaa TF2 tavaroiden kanssa?

Kysyn näin ainakin aluksi mikäli muilla löytyä kiinnostusta olla hommassa mukana, kunhan on innostusta pistää jotain scrappia arvokkaampaa jakoon.

En tiedä onko näin jo tehty ennenkin, korjatkaa jos oon väärässä.

Edit: Homma siis menee niin että 1. sanot olevasi mukana tässä, 2. craftaat itse hatun jossa lukee että olet itse craftannut hatun, 3. annat sen minulle ja takaisin saat itse sitten satunnaisesti valittuna listalta jonkun toisen craftaaman hatun. Simppeliä ja mukavaa, eikö?

Oletan siis että tässä olisi ihmisiä jotka ovat mukana nyt ainakin:
– Bloodis
– blighted
– Sorsa
– Yes.
– BaaBo
– Kumimarja
– Ruuupert
– Punkka
– Jääkarhu
– Ch3Vy
– W1nco
– jimmyjoe
– Snape
– Jonaz


Last edited by Bloodis,

jx53

Quoted from Bloodis

Tuli muuten mieleen näin Joulukuun aluksi, että olisiko mahdollista pitää salaista lahjojen jakoa suomiporukalla, mutta vain tällä kertaa TF2 tavaroiden kanssa?

Kysyn näin ainakin aluksi mikäli muilla löytyä kiinnostusta olla hommassa mukana, kunhan on innostusta pistää jotain scrappia arvokkaampaa jakoon.

En tiedä onko näin jo tehty ennenkin, korjatkaa jos oon väärässä.

Voin toimia pukkina, mul on 1000$+ reputaatiot tf2outpost. Antakaa tänne

Bloodis

(Legend)
(๑╹ω╹๑ )

Quoted from jx53

[…]

Voin toimia pukkina, mul on 1000$+ reputaatiot tf2outpost. Antakaa tänne

Kiitos, mutta katotaan nyt ensin että onko ihmisillä edes kiinnostusta koko hommaan.

Katsotaan nyt ainakin viikon sisään jos joillakin ihmisillä olisi jotain mielessä mitä antaa lahjaksi pois tuntemattomalle ihmiselle ja saada vaihdossa tuntemattoman lahjan itselleen myös.

juju

TBA
Tissi

.


Last edited by juju,

jx53

Quoted from Bloodis

[…]

Kiitos, mutta katotaan nyt ensin että onko ihmisillä edes kiinnostusta koko hommaan.

Katsotaan nyt ainakin viikon sisään jos joillakin ihmisillä olisi jotain mielessä mitä antaa lahjaksi pois tuntemattomalle ihmiselle ja saada vaihdossa tuntemattoman lahjan itselleen myös.

ite voin muutaman lätsän ainaskin heittää

edit: kenties jokainen craftaa hatun ja sit niitä lahjoitetaan niin näkee craftaajan nimestä kenen antama hattu


Last edited by jx53,

sorsa

mooz

Quoted from jx53

[…]
kenties jokainen craftaa hatun ja sit niitä lahjoitetaan niin näkee craftaajan nimestä kenen antama hattu

Kannatan.

Bloodis

(Legend)
(๑╹ω╹๑ )

Quoted from jx53

[…]
edit: kenties jokainen craftaa hatun ja sit niitä lahjoitetaan niin näkee craftaajan nimestä kenen antama hattu

Craftailin jo itse hattuja muihin juttuihin aiemmin tänään ja tässähän niille olisikin hyvää käyttöä oikeastaan, kannatan myös.

edit: oikeastaan laitetaas tää lista tuonne ylemmäs samalla


Last edited by Bloodis,

roban

:-)

Cräftäsin just 5 hattua eiköhän noista vois osan ainaki nakata pois ))))

BaaBo

124
-Xe-

Kyl mulla aina muutama craft hattu löytyy hyvään tarkotukseen :)

Kumimarja

Quoted from Bloodis

[…]

Craftailin jo itse hattuja muihin juttuihin aiemmin tänään ja tässähän niille olisikin hyvää käyttöä oikeastaan, kannatan myös.

Oletan siis että tässä olisi ihmisiä jotka ovat mukana nyt ainakin:
– Bloodis
– blighted
– Sorsa
– Yes.
– BaaBo

craftasin aikoinaan attendantin ja samalla viikolla tuli random droppina kyseinen hattu. Voin siis itsekin osallistua tähän rinkirunkkuun :3

Ruuupert

Meikäki voi heitellä hattuja, koska joulu <3 :-3

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 Next »