Forum

Team BE?

Created 22nd July 2009 @ 09:06

Add A Reply Pages: 1 2 Next »

Brutallus

BE doet toch mee aan de nations cup, niet? zou zonde zijn moesten ze dat niet doen…!!
Gogo team Belgium!

NerdZone

Heb er ook al eens achter gevraagd :) zou de line-up wel willen weten.

Contra

Be

hoogstwaarschijnlijk hetzelfde team als vorige keer:

-Skinnie
-Arnold
-matt
-shitfly
-epothon
-springer

RaCio

GoT²

Macewindu hoort in team BE thuis tbh.
Dat zal ANGST zaaien bij alle tegenstanders!

NerdZone

Sorry maar ik wist niet wat het team van de vorige keer was :P ben nogal nieuw

VooDooSeNSe

afN.

Epothon is gestopt dacht ik, dus ze zoeken nog een demoman :p

Contra

Be

Epothon is gestopt dacht ik, dus ze zoeken nog een demoman :p

nee voodoo :D

methoD

Be

Ja Epothon is gestopt.
Ik ga voor de demo spot :P :D

Contra

Be

Ja Epothon is gestopt.
Ik ga voor de demo spot :P :D

amagad god sta ons bij >.<

methoD

Be

ik ruik een beetje jaloezie in de lucht… ;)

ETNiK

ik zou ook wel try out wille doen vr die demospot
dunno of ik wel match ben vr methoD (*EGO BOOST* ;p)

Epothon

Ik denk dat het wat ongepast is als ik zomaar terug eventjes competitie ritme ga opdoen om dan demo te spelen in de nationscup ..

Als ze me echt willen in tB wil ik het overwegen (nostalgie en wat patriotisme i guess :p) en ga ik er vol voor, maar ik vraag me echt af of er geen andere belgische demo’s zijn die het niveau aankunnen.

Jigsaw

Ik denk dat het wat ongepast is als ik zomaar terug eventjes competitie ritme ga opdoen om dan demo te spelen in de nationscup ..

Als ze me echt willen in tB wil ik het overwegen (nostalgie en wat patriotisme i guess :p) en ga ik er vol voor, maar ik vraag me echt af of er geen andere belgische demo’s zijn die het niveau aankunnen.

Method zou het denk ik wel kunnen.

skinnie

TCM

heb method en epothon beide geadd aangezien ze de roster moeten hebben vandaag (de divisies worden vandaag opgestelt denk ik)

roster kan nog altijd worden aangepast dus wie er uiteindelijk speelt staat nog niet vast

djpakkal

he de manne, just nieuw op etfl2, dus be gentle with me als k foute maak. Ik zie da wel zitten met een bounch off belgians tf2 p zijne kop te zette. Mijn level weet k nog nie maar ik begin alvast op het low low low low level en zal zo wel zien in welke low ik just thuis hoor. Ben dus ook wel op zoek naar een leuk team veur is goe keet te schoppe.
Ben 38j dus oud genoeg denk k.

Greetz en tot knals +

Add A Reply Pages: 1 2 Next »