Forum

Onderzoek Gaming & Persoonlijkheid

Created 8th March 2016 @ 15:45

Add A Reply Pages: 1

marten

TBC

Hey allemaal,

voor mijn studie ben ik op dit moment onderzoek aan het doen naar Gaming en persoonlijkheid. Ik ben hier voor op zoek naar nederlandstalige deelnemers (Belgen toegestaan).

Het onderzoek is een korte vragenlijst van ongeveer 5 minuutjes en als je deel neemt maak je kans op een steam gift kaart van 20€!!

Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan kan je mij toevoegen of hieronder commenten :)

Link naar mijn onderzoek https://docs.google.com/forms/d/13UO9kztmxH8-R2I4mvel2MNOlCEgAAHRtzuGGimyGMs/viewform?pli=1

(als dit tegen de regels is, dan zal ik mijn post deleten)


Last edited by marten,

TimTum

(ETF2L Donator)
-ƒ$-BLAH

Ingevuld, wel een vraagje, ga je de resultaten ook nog publiceren of is dat meer alleen voor de studie?

marten

TBC

Ik zou graag resultaten publiceren maar dat is erg afhankelijk van de resultaten zelf en logistiek. Ik kan wel kort de conclusies weergeven voor geïnteresseerden

Ingevuld, vragen zijn wel zo geformuleerd dat ze sturend zijn. Voor Andere geldt het dat een schaal niet de juiste vraagmethode lijkt. Maar waarschijnlijk zijn jullie beter in het analyseren van de gegevens dan ik.

Succes en hopelijk krijgen we de resultaten te zien!

marten

TBC

Quoted from kKaltUu

Ingevuld, vragen zijn wel zo geformuleerd dat ze sturend zijn. Voor Andere geldt het dat een schaal niet de juiste vraagmethode lijkt. Maar waarschijnlijk zijn jullie beter in het analyseren van de gegevens dan ik.

Succes en hopelijk krijgen we de resultaten te zien!

Hartstikke bedankt voor het invullen en je input! Schaalvragen zijn gebruikelijk in de psychologie en diegene die ik heb gebruikt zijn ook voldoende solide/betrouwbaar bevonden. Maar uiteindelijk maak je wel een afweging wanneer je een vragenlijst maakt en dan moet je dat soort negatieve punten accepteren.

Add A Reply Pages: 1