Forum

NL LAN team

Created 17th January 2015 @ 21:31

Add A Reply Pages: 1 2 Next »

Mr. Guy

*fast
§GOLD

Alvast ff een balletje opgooien, ik weet zelf niet eens of ik ga of niet, maar hoeveel mensen zijn geinteresseerd om naar dat DeutschLAN te gaan met een NL-LAN team?

NL moet wel 1 of 2 teams op kunnen trommelen om eerlijk te zijn, moet ff de uber gasten hierop wijzen

sno

UbeR |
itsallgood

Ik wil wel proberen een team te maken, en als het kan twee.

Dus:
Wie is er sowieso aanwezig?

Add mij.

Dan zet ik je in een bestandje en maak ik over een tijdje de balans op, we hebben tenslotte nog even.

EDIT: Dan ga ik ook wel nadenken over hoe we de huisjes gaan verdelen, maar dat moet wel goed komen denk ik zo.


Last edited by sno,

Stripey Socks

Ik wil zeker wel meedoen!

streep36

(ETF2L Donator)
notdoggo
KAAS

Ik wil ook wel meedoen


Last edited by streep36,

MightyMe

UbeR |

dibs op heavy

Als ik niet in het buitenland ben dat weekend wil ik best meegaan.
Kunnen ook best wat regelen met vervoer, ben wel bereid te rijden met 3 anderen als iedereen benzinegeld in legt.

Nik

MEGA$$

Ik kom zeker.
Als het team niet zo een grote ebola zooi als de Nations Cup wordt, doe ik ook mee. Anders ga ik met Mars^ team mee.

Bob Bami

demo/soldier, weet niet zeker of ik tijd heb.
Kan waarschijnlijk wel 1/2 personen meenemen als ik wel ga.
Ik kom uit zuid-Friesland. Dus als er wel iemand is die dichtbij woont kan ik diegene (ga langs Zwolle waarschijnlijk) als ik ga wel meenemen, en natuurlijk benzine geld inleggen


Last edited by Bob Bami,

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Sowieso ben ik er. Solly bij voorkeur.

Ik weet echter niet wat Fair Enough gaat doen, volgens mij zijn er plannen om dat team daarheen te krijgen. Even zien nog.

sno

UbeR |
itsallgood

Nik, we willen een keen team oprichten.

Tof dat er belangstelling voor is! Ik zal tzt wel even kijken hoe we het met eventuele teams gaan doen.

whatsapp groep ff aanmaken? we moeten wel kijken wie leider wil zijn en hoe we dat doen qua vervoer / betaling

Nik

MEGA$$

Quoted from sno

Nik, we willen een keen team oprichten.

Tof dat er belangstelling voor is! Ik zal tzt wel even kijken hoe we het met eventuele teams gaan doen.

Dan is het goed!

Whatsapp groepje kan ook wel Kkaltuu

Bob Bami

is het dan de bedoeling om voor de tijd ook veel te oefenen?
Ben op het moment namelijk redelijk druk.

quell

UbeR |

ik sta open om te gaan mits vervoer. geen rijbewijs :( (betaal wel mee uiteraard)


Last edited by quell,

Ik will met het dutchies speelen. Orange bud plzzz??!!

Add A Reply Pages: 1 2 Next »