Forum

Team Nederland 6v6 aanmeldingen

Created 10th July 2013 @ 18:26

Add A Reply Pages: 1

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

In navolging van kKaltUu doe ik hetzelfde, maar dan voor het échte Nederlandse TF2 team; 6v6, waar écht skill voor nodig is! (niet happen!!!)

De lineup is vooralsnog niet echt duidelijk. Het ligt er echt aan wie er van de oude rotten die nu nog in het team zitten een comeback willen/kunnen maken, en wat de beste personen op de beste classes zijn.

Een paar spelers van het huidige roster zullen zeker spelen, maar er kan qua classes en non-confirmed spelers van alles verschuiven. Ik wil ook ruimte laten voor een nieuw upcoming medic talent zodat ik zelf mijn 3P1C Sk1lLz kan bewijzen op roaming soldier. Onze oude-rotten-scouts waren tot op heden beiden nog niet echt superenthousiast voor deze Nations Cup, dus daar ontvang ik ook graag nieuwe aanmeldingen voor. Trials worden op zeer korte termijn gehouden.

Nu even lekker kKaltUu’s aanmeldingenlijstje stelen. Denk jij dat je het upcoming talent bent die we zoeken, reply dan hier met:

-Naam
-Leeftijd
-Class
-Ervaring/de reden dat jij degene bent die Nederland zoekt

En me alvast toevoegen op Steam mag ook ;)

Vlijm

UbeR |

-Naam Vlijm
-Leeftijd 23
-Class Soldier, Medic (Scout als ik ga keenen)
-Ervaring/de reden dat jij degene bent die Nederland zoekt KIP G

gibix

iH

GiBiX
27
scout
div 3/2 met AT 2de geworden in div3, met toen al een paar pcwtjes gewonnen tegen div2 teams

kKaltUu

UbeR |
-chess-

Geef geen hol om 6v6.

-rostervulling
-zal tryharden mocht je me nodig hebben

quell

UbeR |

edit; nvm


Last edited by quell,

warbandit

-Naam: WarBandit
-Leeftijd: 21 jaar
-Class: roaming soldier
-Ervaring/de reden: wel 1 potje div 3 gedaan(:O) en vele div 2/3 mixes. Speel puur soldier en roamer zit erg in mijn aard. Desnoods als er een betere roamer is wil ik wel sub gaan, maar dit verwacht ik niet aangezien er niet zoveel Nederlandse roamers zijn :P. Kan desnoods op pocket worden gezet maar ben liever roamer.


Last edited by warbandit,

Piddox

Fe |

skeej, kom HL meedoen, is lachen :):)

phx

cmrd

Naam / Phx
Leeftijd / 23
Class / Medic

Waren ongeslagen in div4, gaan volgend seizoen div3. Weet niet of je een med nodig hebt maar ik dacht het kan geen kwaad om me aan te melden.

add

– Admirael
– 18
– Demoman
– Div 3 ervaring en veel div 1/2 mixes. Ben na mijn div 3 failseizoen (team valde uit elkaar tijdens het seizoen dus konden niet scrimmen, beetje genaaid daardoor) erg veel geïmproved en ik ben er bijna zeker van dat ik op solid div 2 lvl kan spelen (zeggen ook anderen). Ik ben heel erg actief en ik wil er alles aan doen om het beste te presteren voor ons land. Dus als MightyMe inactive is wil ik graag meedoen :D

(Btw excuses aan Demsii omdat ik me een keer flauw gedrag vertoonde tegen hem)

Add A Reply Pages: 1