Forum

Hoezo begrotingsprobleem?

Created 7th January 2013 @ 14:53

Add A Reply Pages: 1

Dr Icecream

Zolang de overheid zijn geld maar op een bezonnen manier uitgeeft…

http://laughingsquid.com/futuristic-dutch-smart-highway-will-feature-luminous-and-temperature-sensitive-road-markings/

herpderp

DAKKA

Sorry dat we zo laat zijn, maar ja we komen dan ook met de Fyra…

sno

UbeR |
itsallgood

Quoted from herpderp

Sorry dat we zo laat zijn, maar ja we komen dan ook met de Fyra…

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Quoted from Dr Icecream

Zolang de overheid zijn geld maar op een bezonnen manier uitgeeft…

http://laughingsquid.com/futuristic-dutch-smart-highway-will-feature-luminous-and-temperature-sensitive-road-markings/

Ja, wat hypocriet zeg… Glow in the dark lijnen kosten namelijk natuurlijk veel meer stroom en installatiekosten dan een kilo wattlampen!

herpderp

DAKKA

Quoted from skeej

[…]

Ja, wat hypocriet zeg… Glow in the dark lijnen kosten namelijk natuurlijk veel meer stroom en installatiekosten dan een kilo wattlampen!

En die speciale verf die afhankelijk van de temperatuur een sneeuwvlok dan wel een zonnetje op het wegdek gaat toveren ga je die bij de Gamma halen :D? (wordt ook leuk als er stukken wegdek gepatcht moeten worden).

Spike Himself

TC

Heeft belgië al een overheid ondertussen btw?

Loch

mehe, ik rij dagelijks over die balle weg bij oss. Rijd wel lekker rustig met die lichjes langs de weg

Dr Icecream

Quoted from skeej

[…]

Ja, wat hypocriet zeg… Glow in the dark lijnen kosten namelijk natuurlijk veel meer stroom en installatiekosten dan een kilo wattlampen!

Het zal geen meerwaarde opleveren bij gewone duisternis, want daarvoor heeft een auto koplampen :p

Wat ik dan wél weer kan aanmoedigen is die verlichting die op windenergie werkt, maar volgens mij ga je daarover ook weer van die buurtcomité’s krijgen die daartegen zullen protesteren, waardoor die uitvoering met enkele jaren vertraagd wordt.

Quoted from Spike Himself

Heeft belgië al een overheid ondertussen btw?

Jazeker! Onze regering wordt nu geleid door een homoseksuele Italiaan die maar één van de drie landstalen spreekt, extra budget creëert voor werkloosheidsuitkeringen door de pensioenleeftijd omhoog te halen én onze belastingen verhoogt! U jelly?

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Quoted from Dr Icecream

[…]

Het zal geen meerwaarde opleveren bij gewone duisternis, want daarvoor heeft een auto koplampen :p

Umm ik weet niet of je vaak op een totaal onverlichte snelweg rijdt (oh wacht, tuurlijk wel, je woont in België :DDD) maar het helpt toch wel een stuk dat je het verloop van de weg verderop kan zien. Volledig zicht (koplampen) voor dichtbij, en een indicatie voor wat verderop ligt. Toch weer een tikkie veiliger dan compleet in het donker.

Wat ik dan wél weer kan aanmoedigen is die verlichting die op windenergie werkt, maar volgens mij ga je daarover ook weer van die buurtcomité’s krijgen die daartegen zullen protesteren, waardoor die uitvoering met enkele jaren vertraagd wordt.

Volgens mij kwamen uit dit project zelfs nog futuristischere ontwerpen waar er kleine windmolentjes ter grootte van bloemen massaal langs de weg worden geplant en al gaan draaien op de wind die door langsrazende auto’s gemaakt wordt. VET COOL!


Last edited by skeej,

Spike Himself

TC

Iets wat je vooral in Engeland op de snelweg veel ziet zijn de zogenaamde cateyes, kleine refelectortjes aan de kant van de weg en op de strepen tussen de tussen rijbanen. Ik kan uit ervaring zeggen dat het bijzonder aardig werkt. Je kunt ze nog van vrij ver zien ook, een goede 100 meter op z’n minst. Plus het oogt grappig.

Add A Reply Pages: 1