Forum

Een reden waarom Nederlandse spelers niet prem kunnen spelen

Created 28th August 2012 @ 21:53

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »

kKaltUu

UbeR |
-chess-

http://nos.nl/audio/411755-te-veel-blowen-maakt-dommer.html

eXtreaL

Leuk man

SiTeHBu0mbb

DOWN

Blowen is voor nerds!

schocky

ist doof

zeg dat wel!

Davey Daniels

TCC


Last edited by Davey Daniels,

Qun

GoT<3

Quoted from Davey Daniels

Je moet weten dat cannabis helemaal geen schaden toebrengt aan de hersenen, in tegenstelling, het helpt de bloedstroming.
de reden waarom mensen zeggen dat het wel zo is, is omdat de vroegere testen op apen werden gedaan, met een maskertje op, en zo de rook van de drugs naar binnen gingen,
er was namenlijk een zuurstoftekortkoming, waardoor hersencellen verstikken,
recente statistieken op marijuana zijn heel anders, maar het stereotype blijft natuurlijk wel.

Okay man, bedankt voor de bump…

herpderp

DAKKA

Quoted from Davey Daniels

Je moet weten dat cannabis helemaal geen schaden toebrengt aan de hersenen, in tegenstelling, het helpt de bloedstroming.
de reden waarom mensen zeggen dat het wel zo is, is omdat de vroegere testen op apen werden gedaan, met een maskertje op, en zo de rook van de drugs naar binnen gingen,
er was namenlijk een zuurstoftekortkoming, waardoor hersencellen verstikken,
recente statistieken op marijuana zijn heel anders, maar het stereotype blijft natuurlijk wel.

Hah, Belg :D

Dr Icecream

Quoted from herpderp

[…]

Hah, Belg :D

Wat wil je daar mee zeggen? Lul :D

herpderp

DAKKA

Quoted from Dr Icecream

[…]
Wat wil je daar mee zeggen? Lul :D

Dat de studie waar Davey het over heeft totaal niet relevant is voor de studie waar OP het over heeft.

Davey Daniels

TCC


Last edited by Davey Daniels,

Davey Daniels

TCC

Quoted from Davey Daniels

[…]

welk deel is niet relevant, in het filmpje ging het erover dat wiet de hersencellen aantast, en daardoor, door langdurig gebruik het intelligentie quotience van die persoon daalt.

het woord wat je zocht is waarschijnelijk Recent, het is grappig dat mensen steeds opnieuw geloven wat ‘wetenschappers’ zeggen, ik ga liever uit op eigen instinkt.
hetzelfde verhaal met Genetische controle, dat is nu Epi-genetische controle(of epigenetica), (prefix epi = boven) het was totaal verkeerd, maar IEDEREEN geloofde het omdat het ‘wetenschappers’ waren die het zeiden.

Dr Icecream

Quoted from Davey Daniels

[…]
het is grappig dat mensen steeds opnieuw geloven wat ‘wetenschappers’ zeggen, ik ga liever uit op eigen instinkt.

Ik ook, ik bedoel, fuck de evolutietheorie, ik heb altijd al gedacht dat het veel realistischer was dat een pratende slang eigenlijk de evolutie van de mens in gang heeft gezet.

herpderp

DAKKA

Quoted from Davey Daniels

[…]

welk deel is niet relevant, in het filmpje ging het erover dat wiet de hersencellen aantast, en daardoor, door langdurig gebruik het intelligentie quotience van die persoon daalt.

het woord wat je zocht is waarschijnelijk Recent, het is grappig dat mensen steeds opnieuw geloven wat ‘wetenschappers’ zeggen, ik ga liever uit op eigen instinkt.
hetzelfde verhaal met Genetische controle, dat is nu Epi-genetische controle, (prefix epi = boven) het was totaal verkeerd, maar IEDEREEN geloofde het omdat het ‘wetenschappers’ waren die het zeiden.

Quoted from herpderp

[…]

Hah, Belg :D

Snap je het nou Icecream :P?

Dr Icecream

Ik laat een nationaliteitsverandering aanvragen :(

quell

UbeR |

Quoted from Davey Daniels

[…]

welk deel is niet relevant, in het filmpje ging het erover dat wiet de hersencellen aantast, en daardoor, door langdurig gebruik het intelligentie quotience van die persoon daalt.

het woord wat je zocht is waarschijnelijk Recent, het is grappig dat mensen steeds opnieuw geloven wat ‘wetenschappers’ zeggen, ik ga liever uit op eigen instinkt.
hetzelfde verhaal met Genetische controle, dat is nu Epi-genetische controle, (prefix epi = boven) het was totaal verkeerd, maar IEDEREEN geloofde het omdat het ‘wetenschappers’ waren die het zeiden.

Wow hoe bedoel je retard? Als heel de wereld op zijn onderbuikgevoel zou afgaan dan woonde iedereen nog in grotten.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22669080

Hier alvast een onderzoek dat laat zien dat het gebruik van cannabis schadelijk is voor de gezondheid. Volgens mij is dat nu onderhand wel bekend, alleen de mate waarin is het topic van discussie. Denk je echt dat er sinds die experimenten met apen (in wat, de jaren 60?) er geen nieuwe research is gedaan? Waar haal jij je info vandaan vriend? De wetenschapsbijlage van de telegraaf?

Zou ook wel willen weten waar jij je informatie vandaan haald als je vind dat epigenetica onzin is.

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »