Forum

i54/Vår-lanet.

Created 16th September 2014 @ 22:26

Add A Reply Pages: 1 2 Next »

Gr4N^

Tjena, tänkte kolla om det är några svenskar som ska till i54 i April?
Jag funderar på att åka dit och det blir mina första gång.
Så skulle vara trevligt om de som redan har varit där kunde ge mig lite tips och sådant!
Tacksam för svar!

ondkaja

IKEA

kommer antagligen inte vara någon tf2 turnering på i53 och i54. rekommenderar starkt att åka till i55 eller huhys lan/gamers assembly


Last edited by ondkaja,

lune

Quoted from ondkaja

kommer antagligen inte vara någon tf2 turnering på i53 och i54. rekommenderar starkt att åka till i55 eller huhys lan/gamers assembly

OG LAN?!?!?!?

ondkaja

IKEA

Quoted from lune

[…]

OG LAN?!?!?!?

og lan händer inte

#callingit

Gr4N^

Då får det nog bli i55 då! Ska du och Bk dit kaja? :)

ondkaja

IKEA

Quoted from Gr4N^

Då får det nog bli i55 då! Ska du och Bk dit kaja? :)

jag ska antagligen dit

Gr4N^

Trevligt! Har du med dig dina egna maskin och skärm? Och hur gjorde du för att ta med dig den och inte riskera en misshandel på planet? :P

Scissors

(ETF2L Donator)

Quoted from Gr4N^

Trevligt! Har du med dig dina egna maskin och skärm? Och hur gjorde du för att ta med dig den och inte riskera en misshandel på planet? :P

Det største problem jeg havde, var snarere alle afgifterne. I sidste ende ville det have været mere praktisk økonomisk for mig at have lejet en computer/skærm, for ikke at tale om alt den besvær jeg havde med at bære det rundt over alt. Ville stærkt anbefale at leje, flere af mine teammates gjorde det, og udstyret var godt

Gr4N^

Quoted from Scissors

[…]

Det største problem jeg havde, var snarere alle afgifterne. I sidste ende ville det have været mere praktisk økonomisk for mig at have lejet en computer/skærm, for ikke at tale om alt den besvær jeg havde med at bære det rundt over alt. Ville stærkt anbefale at leje, flere af mine teammates gjorde det, og udstyret var godt

Jo det kanske skulle vara bättre, Har inte råd att ha sönder datorn. Och Blir lite tungt att bära runt på en dator och skärm! Ska kolla upp när priserna och sånt kommer ut! Blir det billigt så blir det nog det! Tack ska du ha!

ondkaja

IKEA

Quoted from Gr4N^

Trevligt! Har du med dig dina egna maskin och skärm? Och hur gjorde du för att ta med dig den och inte riskera en misshandel på planet? :P

jo jag tog med mig egen dator + monitor. datorn satte jag i bagaget och skyddade chassit med kläder och handdukar. sen tog jag ur grafikkort och hårddisk och lindade in dem i bubbelplast. tangentbord, monitor och hörlurar tog jag med i handbagaget. täckte själva monitorn i kartong så att skärmen inte tog nån skada.

lyssna inte på scissors han var lan virgin fram till en månad sen


Last edited by ondkaja,

Gr4N^

Quoted from ondkaja

[…]

jo jag tog med mig egen dator + monitor. datorn satte jag i bagaget och skyddade chassit med kläder och handdukar. sen tog jag ur grafikkort och hårddisk och lindade in dem i bubbelplast. tangentbord, monitor och hörlurar tog jag med i handbagaget. täckte själva monitorn i kartong så att skärmen inte tog nån skada.

lyssna inte på scissors han var lan virgin fram till en månad sen

True true… Kommer ha ett M-itx chassi så det tar ingen plats direkt! :) Vart kommer du åka ifrån och åker du till Birmingham?

vani

Bully

i55 kommer att vara mycket större än i54, åk på det istället. Smidigare att hyra en dator och ta med egen skärm/mus/tangentbord/cfg etc än att släpa runt den, har gjort det på i49 och i52.

Och se till att ditt hotell inte dubbelbokar och slänger ut dig…

Scissors

(ETF2L Donator)

Quoted from ondkaja

[…]

jo jag tog med mig egen dator + monitor. datorn satte jag i bagaget och skyddade chassit med kläder och handdukar. sen tog jag ur grafikkort och hårddisk och lindade in dem i bubbelplast. tangentbord, monitor och hörlurar tog jag med i handbagaget. täckte själva monitorn i kartong så att skärmen inte tog nån skada.

lyssna inte på scissors han var lan virgin fram till en månad sen

Sandt, men han skal ihvertfald tjekke om hans monitor er for stor til at komme med i håndbagagen, jeg kom til at betale 100 euro på vejen derover og 100 pund vejen tilbage, fordi at min håndbagage var for stor. Nogen lufthavne kan også give “fragile” stickers hvis du spørger

ondkaja

IKEA

dubbelpost… oops


Last edited by ondkaja,

ondkaja

IKEA

Quoted from Gr4N^

[…]

True true… Kommer ha ett M-itx chassi så det tar ingen plats direkt! :) Vart kommer du åka ifrån och åker du till Birmingham?

antagligen landvetter-gatwick med norwegian

Quoted from Scissors

[…]

Sandt, men han skal ihvertfald tjekke om hans monitor er for stor til at komme med i håndbagagen, jeg kom til at betale 100 euro på vejen derover og 100 pund vejen tilbage, fordi at min håndbagage var for stor. Nogen lufthavne kan også give “fragile” stickers hvis du spørger

ryanair i ett nötskal :D

Add A Reply Pages: 1 2 Next »