Forum

Noreg, assemble!

Created 10th June 2013 @ 01:34

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 Next »

vox

-9w-

Quoted from Bungle

[…]

du får væme

wooo

Maltek

is bad

k


Last edited by Maltek,

Freakie

KOLAR
.awkward

Kan jeg være med? <:D

toogyboogy

(ETF2L Donator)
SOFT
bobs

alle få væme

Quoted from unu

[…]

I thought lenny was retired.

Lenny might resurface to troll some noobs in the Nations Cup.

Dahlbeck

IKEA
9F

Hoppas qnx kommer med!

toogyboogy

(ETF2L Donator)
SOFT
bobs

qnx få væme

drleånn

kanskje jeg skal prøve litt hl, vet ikke hvor mye tid jeg får i august, hvis det er da denne turneringen starter

Quoted from botman

Jeg er norsk, spiller main sniper og har vel gjort det godt i div3 så langt, så hvis det skulle trenges en dedikert sub sniper (jeg ser dere har andre fra høyere divs allerede) så kan jeg hjelpe til om ønskelig

Heavy Is GPS spiller vell fortsatt.

Zimmer

Quoted from fishyard

[…]

Heavy Is GPS spiller vell fortsatt.

Har fanny, (Issun) og E-thug som skal spille sniper tror jeg. GPS er heavy ?

Toba

(a boT from the North)
Lutunen

http://www.nm.no/_bilete/landslagslogo_noreg_stor.jpg

fRdz

S&M

heija norge

Ace

Will be an epic Mumble-cast in Norwegian with the legends Braffle and Daniel (rumpeslikker)!

82.148.182.172
64738

Quoted from Ace

Will be an epic Mumble-cast in Norwegian with the legends Braffle and Daniel (rumpeslikker)!

82.148.182.172
64738

Når?

Ace

Ser ut at det er den tiden på året igjen – og det ser også ut til at jeg ikke kommer til å være så veldig aktiv i sommer, så jeg hadde satt veldig pris på om noen andre kunne tatt over kapteinsrollen (i hvert fall for highlander). Mulig jeg kan spille noen kamper, men hadde også vært kult om vi kunne tryllet fram en lege som kan spille (uberloff? vet ikke hvem som er aktive for tiden) når jeg ikke kan. Altså stort sett hele tiden. :D
Er forresten bortreist i en god uke nå, stikker til Budapest for å drekka, pule og spy osv, så er ikke sikkert jeg er så lett å få tak i, dere får bruke Facebook

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 Next »