Forum

Noreg, assemble!

Created 10th June 2013 @ 01:34

Add A Reply Pages: 1 2 ... 4 Next »

Ace

Siden tfortress.no er dødt, og veldig mange har gitt seg med TF2 i det siste, så vet jeg ikke helt hvordan det ligger an med landslaget – kontakt meg hvis du er norsk og du tror du kan redde Noregs ære i nasjonsturneringen! Kommer i hvert fall til å trenge en del dedikerte highlanderspillere, ettersom de fleste veteranene ikke alltid gidder å spille highlander.

Maffi

REVERTO

gulebØj

Herr_P

IKEA

Quoted from Maffi

gulebØj

bestebØj

toogyboogy

(ETF2L Donator)
SOFT
bobs

Hvor har norges stolthet tatt vegen. Ligger den nedbegravd med Team Effort? Hvor er Fredrik og Magnus i en slik tid hvor nøden er stor. Er det nye helter der ute? Har vi General Knall sine vidunderbarn tilgjengelig? Vis deg for publikummet!

TWEEKARN\

ez-sports.ru

de fleste har nok innsett at det finnes andre ting å gjøre enn å bruke tia si på spill, så ser ingen framtid i “landslaget”

Ace

Quoted from TWEEKARN\

de fleste har nok innsett at det finnes andre ting å gjøre enn å bruke tia si på spill, så ser ingen framtid i “landslaget”

og likevel er du på forumet, trist liv :(

toogyboogy

(ETF2L Donator)
SOFT
bobs

tommel ned til tweekarn

TWEEKARN\

ez-sports.ru

Quoted from Ace

[…]

og likevel er du på forumet, trist liv :(

trist at livet mitt ikke er dedikert til tf2

Hallow

P.O.P

tweek gå härifrån

alba

duplo

tallefjant

2nuts

.

KJEMPE NOREEEEEG

SuperGunnar

KK
KOS

Koseklubben lever i beste velgående, men vi er bare div 6 så det hjelper ikke stort

Bulow

GG

Rolig traktor ballong

Jeg er med hvis jeg trengs ^^ Spiller scout for itsallgood i div 2 hl. Jeg tror faktisk det finnes en del norske scouts, men jeg klarer nok andre classes også hvis det trengs. Tror vi har Issun og E-thug som gode scouts fra kjære Norge. Veit ikke hvordan interessen ligger hos de men greit å nevne noen navn.

http://www.youtube.com/watch?v=KFr2arT3cLs

Add A Reply Pages: 1 2 ... 4 Next »