Forum

Mixtråd för OG-LAN

Created 5th April 2012 @ 20:13

Add A Reply Pages: 1

fisk

KiH
KiH

Som vi alla (förhoppningsvis!) vet är det OG-LAN i maj, datumen ifråga är 18-20.

Utifall att du inte redan hunnit ordna plats i ett lag alternativt att ni inte lyckats hitta tillräckligt med spelare till erat lag kan ni använda er av denna tråd.

Ses på LAN!


Last edited by fisk,

trams

-><-

Jag har hört att fisk ska lira spy för elephantz……

Romper

Det kommer behövas en scout och en medic till Quadrivium då finsken och mexicanarn/fransken inte hade lust att åka så långt. Det är bara att säga till om du är intresserad=)

BuXXi

.PoH
Carl

Vi behöver en demo till vårt blandlag (3st SuperStina samt 2 andra som det ser ut nu).

mavve

YOYO\'
syster

Kab00m Baby

Defur

behöver ett lag! -3- kan lira scout/medic, helst scout

TWEEKARN\

ez-sports.ru

523 km, 6 timer 24 min
E18

first to pick me up, gets a page full of crates :p

unu

Jag kör gärna scout i något lag ifall det behövs

Kimzan

Tory

Jag och en Kompis till mig söker ett Tf lag vi kan köra för som demo och soldier ^^
min profil http://etf2l.org/forum/user/40896/
Min kompis profil http://etf2l.org/forum/user/6855/

wltrs

Animate
DGB

Skrev i den andra tråden också, men finns de nån mix som behöver en spelare? Är intresserad i så fall


Last edited by wltrs,

Nille

BUMP:

Söker också någonstans att spela ^^ Och antagligen smått onykter så kommer att suga på alla klasser så skiter i vad ^^

trams

-><-

Söker scouts, gärna div3+

Kommer att försöka hjälpa till att styra upp mixlag på lanet, så hittar ni inget själva så adda mig på steam eller kontakta mig på lanet.

fisk

KiH
KiH

jag, chippy, inco och lynx söker fler till mix. Intresserade kan höra av sig på friends.

Nille

Romper och Watri från quadrivium (och Watris vän Nig) och Tramsig och undertäcknad letar en scout. Quot från Romper “Alla är välkomna, det är för skojs skull vi spelar =)” Skrik till här eller om ni har mig på steam eller nån av dem andra.

Add A Reply Pages: 1