Forum

Göra den svenska communityn större?

Created 25th November 2010 @ 17:43

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 5 6

TWEEKARN\

ez-sports.ru

Quoted from trams

Måste en jävla massa tryhards komma in och förstöra tråden?

Ni får ändå inte vara med och lana :P

ALLE SKAL FÅ VEL?

Defur

Quoted from Beef

ok, jag meddelar lwf om detta. men jag vill veta hur ni andra vill ha servern. jag har inte stor erfarenheter om hur man bör bygga upp en server, ännu mindre en comp servrer.

t.ex ska det bara vara cp5 maps? ska det bara vara officials som granary eller ska vi ta med obscure, gullywash? class restrictions, configs, hur vill ni ha de?

bara det inte är en jävla massa PL,PL race och/eller 2fort+dustbowl, så är jag nöjd

etyl

Som en aktiv spelare på RB (minst 3 timmar om dagen) med intresse i competitive tf2 (tänkte nu delta för första gången i ett lag) så hade jag uppskattat lite ökat intresse från RB-gänget inom tävlings-tf2.

Det hade varit kul om en av foundry servern (som ändå ofta är tom) kunde bli en server med inriktning på competitive. Den kanske kunde ha de populära tävlingsbanorna i cirkulation (granary, badlands etc) eller om RB annordnade tävlingar på servern några gånger i månaden (för att komma upp i lite mer tävlingsinriktat spel). Jag tror säkert att sådant uppmuntrats av mer än bara den svenska communityn.

Tack för annars sköna servers

Defur

Vad är RB för server?

Edit: du läste inte det som stod på sidan innan eller hur?


Last edited by Defur,

ondkaja

IKEA

Rocket Blast har ju en nocrits- och nospread-server (#6), dock är den ofta tom (antagligen på grund av den höga skill- och erfarenhetsnivån som skrämmer bort nyare spelare).


Last edited by ondkaja,

Norrlääänningen

Quoted from etyl

Som en aktiv spelare på RB (minst 3 timmar om dagen) med intresse i competitive tf2 (tänkte nu delta för första gången i ett lag) så hade jag uppskattat lite ökat intresse från RB-gänget inom tävlings-tf2.

Det är redan många spelare som är inblandade med RB eller spelar på deras servrar som spelar comp. Skulle det kanske vara möjligt att ha ett ‘mentor’ projekt för de spelare på RB som vill börja med comp?

trams

-><-

Rocketblast/lokalens admins har tidigare inte varit så positiva till comp, iaf inte 6vs6, om detta har vänt så är det trevligt, ett mentor projekt är säkert genomförbart.

Angående lan, det finns eventuellt läge att köra en TF2 turnering under påsklovet på Basement Lan i Lund, finns det intresse för detta?

Norrlääänningen

Tänkte inte att admins direkt måste ha något med saken att göra, även om det inte är the real deal så kan man lära sig lite tänk på pub med hjälp från någon erfaren.

Defur

Quoted from trams

Rocketblast/lokalens admins har tidigare inte varit så positiva till comp, iaf inte 6vs6, om detta har vänt så är det trevligt, ett mentor projekt är säkert genomförbart.

Angående lan, det finns eventuellt läge att köra en TF2 turnering under påsklovet på Basement Lan i Lund, finns det intresse för detta?

Skulle man försöka få ihop hela gänget då som en reunion till OG-lanet kanske?

EDIT: Okey peeps. Helgen när en långhårig snubbe ska ha svävat (18-20 maj) så är det Onlinegamer LAN igen. IT’S ON

(från OGs facebook sida)


Last edited by Defur,

Darkdwarf

[MvP]

Quoted from trams

Rocketblast/lokalens admins har tidigare inte varit så positiva till comp, iaf inte 6vs6, om detta har vänt så är det trevligt, ett mentor projekt är säkert genomförbart.

Angående lan, det finns eventuellt läge att köra en TF2 turnering under påsklovet på Basement Lan i Lund, finns det intresse för detta?

När det gäller lanet så tar jag emot alla önskemål/frågor på steam.

ashkan

Quoted from Defur

[…]Skulle man försöka få ihop hela gänget då som en reunion till OG-lanet kanske?

EDIT: Okey peeps. Helgen när en långhårig snubbe ska ha svävat (18-20 maj) så är det Onlinegamer LAN igen. IT’S ON

(från OGs facebook sida)

Synd, helgen innan tentaveckan.

Swedish Santa

105

Quoted from trams

Rocketblast/lokalens admins har tidigare inte varit så positiva till comp, iaf inte 6vs6, om detta har vänt så är det trevligt, ett mentor projekt är säkert genomförbart.

Angående lan, det finns eventuellt läge att köra en TF2 turnering under påsklovet på Basement Lan i Lund, finns det intresse för detta?

Rocket Blast Har varit sjukt schyssta mot Ghetto Blasters, som har gjort en fantastisk säsong i år. Och de har dessutom lånat ut en server åt “I am fully *fzzT*” (Inge vidare bra resultat där)

Jag tror att de är rätt så öppensinnade för highlander tf2 och tror nog att de är rätt glada fär 6v6 med. (Dawsons Creek 6v6 team, GO!)

Rocket Blast är en sjukt bra community för den som vill spela TF2 i sin naturliga essence.

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 5 6