Forum

Det vankas community film

Created 17th September 2010 @ 19:49

Add A Reply Pages: 1

.

halloj alla svenska pojkar och eventuell flicka som råkar spela tf2. Det börjar bli dags för en svensk community fragmovie såhär i lagom till höstmörkret. Jag kommer ta mig an detta som mitt första riktigt stora projekt, med hjälp av en CSS editor som kallas för mr.trew. (han har hjälpt clayman med nån enstaka grej och dany baron)

Ni svenskar som vill vara med i denna får skicka eventuella demos (+ de ticks fragsen är) till mig, antingen här på etf2l eller adda mig och gör det där.

Hade gött.
//zzott

clippen

Jag kan se vad jag kan skrapa ihop, jag tar kontakt när jag har sisådär 4-5 bra klipp :)

.

Jag diggar hur aktiv denna forumsdelen är. :P
I vilket fall så kommer filmen vara klar om ungefär 2 veckor, beroende på hur många klipp jag får in, hittills är det 7-8 personer med.

Wacked

Hur ser det ut på den här fronten? Skulle satans gärna försöka få in ett klipp.

Schis

ShaBox
skeå

Jag tror att den blir lite försenad, eftersom alla demos gick sönder efter den nya uppdateringen, så det ska inte vara några problem tror jag, hör med zzott bara, han bör inte ha ngt emot att “random-adda” honom.

.

Quoted from Schis

Jag tror att den blir lite försenad, eftersom alla demos gick sönder efter den nya uppdateringen, så det ska inte vara några problem tror jag, hör med zzott bara, han bör inte ha ngt emot att “random-adda” honom.

i approve this massage. :)

och en sak till: ingen 9on9 om det inte ät ett fantastiskt clip. :P


Last edited by .,

BeaVerN

IKEA

jag har några scout/sniper klipp

.

Dags att börja skicka in diverse demos nu, snart kommer filmen att vara klar.

oppai

KURT!

vadå ingen 9v9
Det är ju Engineer/Pyro frags som är kung

Meppi

*FzzT*

Håller med oppai

TKR

420

+1

Darkburrow

Spyfrags is teh skill! :P

Add A Reply Pages: 1