Forum

Another homework, last one this time:D

Created 25th May 2010 @ 10:21

Add A Reply Pages: « Previous 1 2

marn

Oui, Merci

Caractere:

She should be nice, caring and also smart. She should be calm and relaxed, not stressball 24/7. She should have good sense of humor as well.

Physique:

She should be around 170 cm tall and also slim. I prefer long brown hair and brown eyes. Also nice ass and boobs.

nationalite:

Not important/doesn’t matter

Loisirs:

Sports, maybe dancing. Doesn’t matter, as long as she is doing something interesting.

MOI:

I play sportgames like: football, basketball, baseball and swimming. I also like dancing and sometimes drawing. I like to read books, but not really often.
I’m 180 cm tall, with brown hair, blue eyes.

that’s all…:D thanks for help

AnroliF

Quoted from Stew

[…]

Voulez-vous mon numéro de téléphone?

Ouais balance ton 06

Quoted from BERSERKER

hey guys, I have this frog I need to cook and I was wondering if you could help me out with that

Pour toi mon poto cuisto ! http://chefsimon.com/cuisses-grenouilles-sautees.html

And to matu, some advises !

1) We’re not french teachers or some perfect translator machine so the best way to learn is with your teacher.
2) If u want some help for ur homework, try to make your request on french even with some english words if ur really bad.
3) Come on irc on #lftf2-gathers or #jltf2.fr if u want to discuss with some french guys. U will probably meet a great guy to help u if u are polite and friendly.

marn

Quoted from Gobi

srsly wtf ???
Did I missed something??
It seems that you’re all writing english on the french forum, and not even 1 french guy answered.
Post your description in english here and I’ll try to translate it, on this forum.

edit: ET parlez français svp!!

that’s for him…

Gobi

WSB?

Caractère:

J’aimerai qu’elle soit gentille, généreuse et intelligente. Elle devra être calme et détendue, et surtout pas trop stressée. Elle devra également avoir un bon sens de l’humour.

Physique:

Dans les 1,70 avec de long cheveux bruns et des yeux noisettes. Et si possible qu’elle ait des formes généreuses.

nationalité:

Aucune importance.

Loisirs:

Le sport en général, pourquoi pas la danse. Ca n’a pas d’importance tant qu’elle fait quelque chose qu’elle aime. (I changed the meaning of your sentence here)

MOI:

Je mesure 1,80m, je suis brun aux yeux bleus.
Je pratique le sport: football, basketball, baseball et natation. J’aime aussi danser, dessiner et lire des livres, mais pas très souvent.
Je passe aussi trop de temps à jouer aux jeux vidéos, mais je me soigne.

AnroliF

<3 gobi

marn

Thanks m8:D

Gobi

WSB?

La traduction du texte source: anglais, cible : francais.(avec google translation)
C’est assez étrange xD

Caractère:

J’aimerai qu’elle pesticide doit Gentille, Généreuse et intelligente. Elle Devra être de calme et détendue, et redingote Pas trop stressée. Elle Devra Also AVOIR Un bon sens de l’humour.

Physique:

In the Avec 1,70 de long cheveux bruns et des noisettes Yeux. Et si possible qu’elle l’ACI des Généreuses clichés.

Nationalité:

Aucune importance.

Loisirs:

Le sport en général, pourquoi pas la danse. Pas d’importance Ca tu vas être journey Tant qu’elle a choisi de sel qu’elle aime. (J’ai changé le sens de votre phrase ici)

MOI:

Je Mesure 1,80 m, JE suis brun aux bleus Yeux.
Je pratique le sport: football, basketball, le baseball et la natation. J’aime danser Also, dessiner et lire des livres, MAIS Pas Très souvent.
Je passe trop also Temps de Jouer à aux Jeux vidéos, MAIS JE me soigne.


Last edited by Gobi,

Gobi

WSB?

Ca serait sympa d’avoir un retour sur ton/mon travail.

Can I have some feedback on your/my homework plz ?

Dr Icecream

lol, tu dois demander paiement pour ça :D

Add A Reply Pages: « Previous 1 2