Forum

TF2 lani-turnaus KAIKILLE KIINNOSTUNEILLE

Created 11th October 2016 @ 00:53

Add A Reply Pages: 1

Setlet

Moi kaikki

Vani (EsportsUnitedin kanssa) on järjestämässä Ruotsin Dreamhackeillä tf2-turnausta, jossa eri maat skandinaviasta kilpailee keskenään. Pointtina olisi saada siis Suomi turnaukseen mukaan! Turnaus tapahtuu joko 24. tai 25. päivä marraskuuta ja loppuu 26. päivä.

Turnauksen ideana on saada sponsorit kiinnostumaan tf2:sta ja saada näin ollen ensi vuoden Summer turnauksesta mahdollisimman iso. Palkintopotti on alhainen, mutta tarkoituksena on saada jokaisen pelaajan budjetti pysymään plussan puolella. Ellet välttämättä halua nukkua makuupussissa/ilmapatjalla nin hotellin varaaminen käytännössä maksaa extraa. Turnauksen järjestäjät tulevat about 150 euroa vastaan (enemmänkin riippuen sponsoridiileistä), joka pitäisi riittää matkakustannuksiin.

Lentoliput voi esimerkiksi katsoa Scyscannerista ja bussiliput Tukholmasta Jönköpingiin saa Swebus:lta

Rosteria ei ole vielä ollenkaan, eikä pelaajien tasolle oli niinkään väliä. Ruotsin tiimi on täynnä prem-pelaajia mutta Norjan tiimi on täynnä alemman tason pelaajia. Tarkoituksena on pitää hauskaa ja saada turnaus näyttävään hyvältä tulevaisuutta varten. Tanskasta en ole varma, mutta luulisi heiltä tulevan hyvä tiimi kasaan.

Jos olet kiinnostunut, joko kirjoita tähän threadiin tai äddää minut Steamissa. Jos joku haluaa ottaa kapteenin roolin ja saada paras mahdollinen roster kasaan, niin se käy vallan mainiosti, sillä minua ei tämä rooli hirveästi kiinnosta. Minua myöskään ei tarvitse ottaa mukaan rosteriin, mutta harkitsen kyllä jos kysytään. Laittakaa viestiä kavereillenne pyörimään ja laittakaan sana kiertämään. Toivottavasti ei tule hirveästi kiistaa, jos 7 pelaajaa ilmottautuu pelaamaan. Let’s make TF2 great again!

unmature unskilled medic main available

Muuki

sirkkels
GG

en varmaa ajatellu tulla mut mitenkäs ATK-laitteet? onko paikan pääl koneet/näytöt tai vuokrausmahollisuuksia

Setlet

Siellä on kaikki valmiina, jopa hiiret ja headsetit (ainaki viimeks oli), tosin melkei jokane otti omat. Näytötki tais olla 120hz+


Last edited by Setlet,

Qnai

R6S
.awkward

Kuulostaa kyllä hyvältä idealta!
Itse olisin kiinnostunut, mutta ei ole kutosia pelattua aikoihin.
Toivottavasti saatte jonkun kovan jengin sinne kasaan

Add A Reply Pages: 1