Forum

Winter Assembly 2015

Created 7th December 2014 @ 15:43

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »

roban

:-)

Quoted from jx53

koska on tästä seuraava assembly? Jos ei tälle pääse niin sinne sit

Kesäassyt todennäkösesti jossain samoilla paikkeilla ku tänä kesänäki oli eli heinäkuun lopulla. Kuulin kans huhui että kesäassyillä voi spotata infamous ekkelundin :–O

jx53

Quoted from roban

[…]
Kesäassyt todennäkösesti jossain samoilla paikkeilla ku tänä kesänäki oli eli heinäkuun lopulla. Kuulin kans huhui että kesäassyillä voi spotata infamous ekkelundin :–O

spotattu jo useeseen otteeseen ) ) ) )) ))

jwso

( ͡~ ͜ʖ ͡9

bump koska h-hetki lähenee

Qnai

R6S
.awkward

Tarkoitat varmaan ‘jonnembly’? Kertokaa sitten miten meni, rahat loppu niin itse en pääse karkeloihin :^)
Konna, hommaa niille taas ultiduo turnaus sinne sitten!

Bloodis

(Legend)
(๑╹ω╹๑ )

^

kesälle ehkä ultiduoo niin on enemmän kiinnostusta tullakkin jopa kesä-assyille, kaulapartojen ja demojen lisäksi

Konna

drops

Quoted from Qnai

Tarkoitat varmaan ‘jonnembly’? Kertokaa sitten miten meni, rahat loppu niin itse en pääse karkeloihin :^)
Konna, hommaa niille taas ultiduo turnaus sinne sitten!

Pitäs varmaa kesäks suunittella jotain, jos vaikka natsais.
Oon muute tulossa katteleen csgo turnausta, ni ilmotelkaa paikkoja ni tuun moikkaamaan.

Lyrete

BAGC
RUN!

Mä meen huitomaan jotai fläbäreitä cs katsomoon koska olen huomionkipeä.

jwso

( ͡~ ͜ʖ ͡9

A11/5, tseini ja maito tulee mun viereen tässä jossaki välissä

Kumimarja

Tulisin jos ois kyyti :c

Lyrete

BAGC
RUN!

b10/21 tän ihanan vilkkuvan dogen ja jouiluvalojen vieressä

b1/38 löytää nonamerit snape, syko, skete ja itse _the_ jääkarhu

Friberg on btw maailman seksikkäin mies

Jaakarhu

b1/15 löytää mut. ettikää vaa musta mies jolla on afro :^)

Tseini

Damn!
0FO

A11/3 löytyy täältä

juju

TBA
Tissi

viel hengis siel?

”Eikä tässä vielä kaikki. Myös monen nuoren ensimmäiset alkoholi- ja huumekokeilut tapahtuvat Assembly-tapahtuman puitteissa. Vaikkei asiasta uutisissa paljoa puhutakaan, viettää huomattava osa Assembly-nuorista aikaansa tapahtumapaikan lähimetsissä ja -kallioilla, joilla kerrotaan järjestettävän tapahtuman aikana jopa homoseksualistisia orgioita. Orgioiden järjestäjät ovat usein kolme-nelikymppisiä huumerikollisuudessa ja ohjelmistopiratismissa kunnostautuneita äijiä, jotka saapuvat tapahtuman läheisyyteen vain johdattaakseen nuorisoamme väärälle polulle.

Vaadimme siis, että vahingollinen Assembly-tapahtuma on lopetettava, ja siihen on tarvittaessa puututtava lakisääteisin pakkokeinoin.”

http://www.adressit.com/assembly allekirjoitin

Lyrete

BAGC
RUN!

joo tarjosin kaikille 8 vuotiaille kaljaa

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »