Forum

Summereille non-byoc turnaus??

Created 7th March 2013 @ 13:18

Add A Reply Pages: « Previous 1 2

HurBraa

nss.
.fap

Quoted from Osmo

Pienemmät osallistumismaksut innostais varsinkin vähän alempien divareiden pelaajia osallistumaan enemmän kun mitään toivoa voitosta ei kuitenkaan ole. Mutta totta kai joku maksu ja palkinto, mukavampaa se on pelata kun on jotain mistä pelata.

Just näin ajattelin itse :)

Setlet

50e per pelaaja (saa ilmasen rannekkeen) kuulostaa imo hyvältä. Se ranneke maksaa muuten 40e, niin ei siinä häviä kun kympin. (siis ei omaa konetta)

Jos haluaa olla omalla koneella + osallistua turnaukseen, niin onko se sit 50+70e? Vai onko se vain 70e ja pääsee ilmatteeks turnaukseen?

FunKi

sisu

Voishan siellä käydä pelaamassa jos turnauksen saatte väsättyä.

Kenny

K5

Quoted from Osmo

Pienemmät osallistumismaksut innostais varsinkin vähän alempien divareiden pelaajia osallistumaan enemmän kun mitään toivoa voitosta ei kuitenkaan ole. Mutta totta kai joku maksu ja palkinto, mukavampaa se on pelata kun on jotain mistä pelata.

Juurikin näin, mutta ainakin omasta ja varmasti muidenkin alempitasosten pelaajien puolesta voin sanoa, että palkinnon koolla ei nyt juurikaan kovasti ole väliä kunhan saisi aikaan paljon hyviä ja tasasia pelejä joita on mukava seurata ja pelailla omiansa.

Konna

drops

Juu elikkäs tämä henkilö kenenkanssa olen tätä turnausta suunittelut on joutunut polvileikkaukseen ja pääsee takaisin kuvioihin vasta heinäkuussa, joten otin yhteyttä hänen esimieheensä ja kysyin onko turnaus edennyt suuntaan tai toiseen ja vielä en ole vastausta saanut päivittelen taas kun saan vastauksia.

Limp.

EPA

Joo kato kun on edennyt gg :DD

Konna

drops

Quoted from Limp.

Joo kato kun on edennyt gg :DD

Vähän kanssa luulen näin ,en oo vieläkään saanut mitään vastausta onko turnaus mennyt suuntaan tai toiseen, no elätellään vielä toivoa , kun tämä stella palaa polvileikkauksesta niin osaisi sanoa jotain.

Konna

drops

Eli vihdoin ja viimein sain vastauksen:

Moro! Sorgen että vastaus on kestäny liittyen TF2 turnaukseen ja summereihin. Mutta nyt asia on harvinaisen selvä ja tässä infoa:

Meidän oma tapahtumajärjestäjäporukka (ei siis varsinaisten assyjen) ei ole suunnnitellut erityisesti TF2 turnausta, joten sitä ei ole ainakaan tällä hetkellä ohjelmassa.

Olen tiedustellut Gamcrewilta onko mahdollista järjestää pro TF2 turnaus jos kiinnostusta on. Vastaus: kaikki pro ja harrasteturnaukset on päätetty eikä resursseja ole enempää. Tämä päätös on lopullinen varsinki pro turnausten kohdalla.

Mutta…

Jos sinulla kiinnostusta riittää voimme tarjota mahdollisuutta että jos tulet viikonlopun aikaan jeesaan hommelia niin pistetään yksi samanlainen leikkimielinen (safkapalkinto)

turnaus pystyyn, voi olla byoc tai non byoc

mutta koska meidän omat vapaaehtoiset eivät ole asiaa työstämässä (alunperin näitä turnauksia oli tarkoitus työstää nyt kesän aikana, mutta tämä jäi tekemättä, useista syistä)

KIITOS Teemu että olet niin aktiivi, lueskele rauhassa ja mietiskele niin pistetään vaan turnaus pystyy, mut tosiana tarvitaan teidän jeesia sitten jos siihen mennään, meiltä koneet ja tuomarit kyllä mutta kuten muistat sen alkusäädön yms yms…
__________________________________________________________________________
Eli ei saatu nyt ainakaan virallista turnausta, en usko että porukalla on kiinnostusta lähtea pelaamaan ilman palkintoja?(korjatkaa jos olen väärässä) kyllä se mulle käy jos porukkaa kiinnostaa jos assyille on muutenkin tulossa. Kuitenkin ajattelin , että saataisiin siis pelitalon koneita käyttöön jos joku turnaus järjestettäisiin niin ajattelin , että olisiko helpompi pitää esimerkiksi mge solde,scout tai demo turnaus, taikka perinteinen ultiduo :D. Turnaushan olisi non byoc joten jos ei assyille muuten olisi tulossa niin sisäänpääsy maksulla pääsisi pelaamaan. Voitaishan me pitää joku “pimee” rahapalkinto homma, että turnaukseen osallistuja maksaisivat vaikka 20e? ja sitten voittaja veisi kaiken tai top3 jos tulisi paljonki osallistujia. Teillä on nyt vapaus päättää jos assyille menijät haluatte jonkunlaista turnausta.


Last edited by Konna,

Setlet

ultiduo kuulostaa jeba

Limp.

EPA

Tarvin jonkun tiukan parin sitte. Soitelkaa.

Konna

drops

Quoted from Limp.

Tarvin jonkun tiukan parin sitte. Soitelkaa.

Miten ois ; )?

Add A Reply Pages: « Previous 1 2