Forum

Assembly winter 13

Created 16th January 2013 @ 18:10

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »

Setlet

Addaa Setlet Steamissa jos haluut tulla mun tiimii. Kaikki clässit vapaana viel (Taino jos halutaan pelata tosissaan niin oon räjähdeasiantuntija)

Qnai

R6S
.awkward

Hyvä että on turnaus, mutta turhan lyhyellä varoitusajalla tuli. Olisin voinu ottaa omat lössykät mukaan mutta taitaa jäädä tälläkertaa pelit pelaamatta.

Konna

drops

Tosiaan jos joku on vaan tulossa ilman konepaikkaa niin kaverini on luvannut ,että hänen koneella saa pelata compo pelit , eli ei ole ongelma jos et tua omaa konettasi. mun tiimiin pääsee 1 pelaamaan sillä koneella laita steamis viestii jos kiinnostaa.

Setlet

Quoted from Setlet

Addaa Setlet Steamissa jos haluut tulla mun tiimii. Kaikki clässit vapaana viel (Taino jos halutaan pelata tosissaan niin oon räjähdeasiantuntija)

Yks medic/demo/solde tarvitaan viel!

Setlet

Quoted from Setlet

[…]

Yks medic/demo/solde tarvitaan viel!

Bump

Setlet

Cmoon enää 2 päivää. Jokanen clässi paitsi scout on auki viel. Tarvittas enää vaa 1 pelaaja

Konna

drops

Hei eikö kukaan ny oikeesti oo muka tulossa? tarjoon koneen peleiksi ja näin vaikka tulisit vaa sisäänpääsylipulla otan kenet vaa kuha on 6v6 kokemusta ees vähän :d addaa mut steamissa.

Limp.

EPA

GG, VOITTO :DD

DraQu

Quoted from Limp.

GG, VOITTO :DD

NAMIA KAIKILLE

Konna

drops

5/5 turnaukselle 0/5 hirvisorsalle

Qnai

R6S
.awkward

Hauska oli pelata mutta vähän hassut säännöt :d


Last edited by Qnai,

Setlet

No toivotaan, että summereilla pelitalo hoitaa hommansa paljo paremmin

Osmo

kerava

Jos summereita jo ajatellaan, niin turnausjärjestelyt ja muut kannattais alotella hyvissä ajoin. Eiköhän innokkaita pelaajia harrastelijaturnaukseen riitä, kunhan mainostaa kunnolla ja infoaa ajoissa.

Limp.

EPA

Jeps, oli vähän jännä että ensin alotetaan tunti myöhemmin ja sitten rykästäänki matsien peli ajasta pois kun onkin kiire, mutta oli kiv’vaa pelata.

Konna

drops

Ehkä se hirvisorsan landekehitysvammasten luokkakokous piti paikkansa

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=585777438116588&set=pb.251435354884133.-2207520000.1362063490&type=3&theater

D;D:D:D:Dtoi rybä

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »