Forum

NEDERLANDER HOOGLANDER SPELERS GEZOCHT

Created 14th July 2015 @ 00:08

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »

Schaamteloos over gekopieerd van voorgaand jaar

Landgeneuten,

Het moment voor de nationale competities is weer aangebroken. Sedert de eerste iteratie der Team Fortress 2 Wereldcup (verzorgd door de Europesche Team Fortress 2 Liga), stuurt het vaderland zijn beste spelers om te strijden voor glorie, sportiviteit en een aanvulling voor de studiefinanciering.

Highlander
Voor Hooglander gelden dezelfde voorwaarden. Hierbij is ervaring in de naastgelegen Liga (UGC league) ook van toepassing.
Hierbij is de bondscoach met name gesteld op mogelijke hoofd (of wissel-)Soldaten, techneuten, medici of spionnen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mochten er vragen of opmerkingen zijn, zie ik deze graag in het reactieveld onder dit bericht verschijnen.

Je maintiendrai!

Nik

MEGA$$

nik: snoozer scout, kaptain soldier, quell / mf pyro, damneasy demo, piddox heavy, mb engineer, skeej medic, nik sniper, spy????

edit

geen idee of skeej nog hl speelt maar die schoot me zo te binnen, anders pakken we based wiethoofd of die meneer met baard op medic
en scout weet ik eigenlijk ook niet zeker… leef je nog snoozer?


Last edited by Nik,

snooz zit minderjarige chicks te hosselen dus geen idee of die uberhaupt tijd heeft

Bona

PMW

Ik kan ook solly/demo/scout

TSM

ik zou med kunnen spelen, heb in s8 mid tier gewonnen en ik zie mezelf als een high med. maar skeej is een betere hl med als hij kan spelen

Jelly

(°)>

”te strijden voor glorie, sportiviteit en een aanvulling voor de studiefinanciering.”

Ik wil mezelf wel opgeven als sniper, heb meer ugc gespeeld dan etf2l, maar ik zie mezelf wel als high sniper :^)

Nik

MEGA$$

Quoted from kKaltUu

snooz zit minderjarige chicks te hosselen dus geen idee of die uberhaupt tijd heeft

typische problemen voor snoozer, arme kerel zeg.

Nik

MEGA$$

Quoted from Bona

Ik kan ook solly/demo/scout

ik vote voor bona hij is ok

quell

UbeR |

wat nik zegt klinkt goed.

maar kkaltuu, maak ik hieruit op dat je captain wilt worden? vorig jaar namelijk zelfde verhaald maar werd een beetje teleurstellend met het organizen van pcws en dergelijke. (gebeurde namelijk niet)

anders is het misschien handig als iemand zichzelf naar voren schuift die zegt oke ik regel de pcws, de team availability, en de maptalks. als jij dat van plan bent om te doen en ook daadwerkelijk doet, dan prima:) anders wil ik dingen best regelen.

edit: als we daar tegen morgen/overmorgen duidelijkheid over hebben dan kunnen tot aan het weekend tijdmaken voor het uitwerken van het roster, en dan volgende week de eerste pcws doen.


Last edited by quell,

Bona

PMW

ik stem voor quell als leider, volgens mijn bronnen is hij een bezige bij

Vlijm

UbeR |

#FuckKkaltUu

pingu

PIRAAT
Bestest

Ik kan ook wel soldier spelen, heb div 2 gespeeld dus dat is high denk ik?

Bona

PMW

Wat praat jij, je hebt nooit hoger dan div4 gespeeld
smh

Eatable

Ik kan soldaat spelen, of een klasse die weinig Doods Wedstrijd bekwaamheid nodig heeft zoals ingenieur

pingu

PIRAAT
Bestest

Quoted from Bona

Wat praat jij, je hebt nooit hoger dan div4 gespeeld
smh

Ik was div 3 sub en we scrimde tegen 2/3 schat

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »