Forum

NL LAN team

Created 17th January 2015 @ 21:31

Add A Reply Pages: « Previous 1 2

sno

UbeR |
itsallgood

Ik wil nog even benadrukken dat, wat de teams ook mogen worden, jullie er niet vanuit moeten gaan dat opgeven genoeg is.

Er zijn 9 plaatsen en kan niet voor jullie allemaal garanderen of jullie wel of niet in ´ons´ team zitten.

Oftewel: zorg dat je een alternatief hebt, zorg dat je er niet alleen vanuit gaat dat je met opgeven alleen goed zit, we hebben tenslotte maar plek voor 9 personen. Maak desnoods zelf een team met wat vrienden.

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

oke is goed

alle high level spelers (in ieder geval okko en kkaltuu) aub naar mij overstappen, ik ga een team maken speciaal om snoozers team te verpulveren

tevens worden in mijn bungalow de meest exquisite barbecues gehouden

sno

UbeR |
itsallgood

skeej bakkes

Stripey Socks

Quoted from Bob Bami

demo/soldier, weet niet zeker of ik tijd heb.
Kan waarschijnlijk wel 1/2 personen meenemen als ik wel ga.
Ik kom uit zuid-Friesland. Dus als er wel iemand is die dichtbij woont kan ik diegene (ga langs Zwolle waarschijnlijk) als ik ga wel meenemen, en natuurlijk benzine geld inleggen

Ik woon ook in Friesland en ik heb geen auto, dus ik zou een lift wel fijn vinden.

Bona

PMW

Ik zou ook wel willen spelen :>

Nik

MEGA$$

Quoted from skeej

oke is goed

alle high level spelers (in ieder geval okko en kkaltuu) aub naar mij overstappen, ik ga een team maken speciaal om snoozers team te verpulveren

tevens worden in mijn bungalow de meest exquisite barbecues gehouden

Kkaltuu is dom


Last edited by Nik,

Quoted from Nik

[…]

Div 1 sniper goed genoeg? ^^

Ken jij er een? het liefst iemand die geen babysitter nodig heeft Kappa

Netherlands The Netherweeds zoekt nog leuke, single spelers die wel van een avontuurtje houden…

Mr. Guy

*fast
§GOLD

Quoted from kKaltUu

Netherlands The Netherweeds zoekt nog leuke, single spelers die wel van een avontuurtje houden…

Hoi, je friendslist is full.

fixed

Add A Reply Pages: « Previous 1 2