Forum

De GOT TF2 server is terug! (voor een goed doel)

Created 24th September 2013 @ 23:15

Add A Reply Pages: 1

CapTVK

HoT<3

Aan alle TF2 liefhebbers:

Heel af en toe, als je een oude TF2 veteraan in een dronken bui treft zal hij met een zekere melancholie mijmeren over die goeie ouwe tijd. Zoals de gloriejaren op de GoT (Gathering of Tweakers) TF2 pub server. Een tijd dat de enige class met updates de medic was en je eerst achievments (alle 36!) moest grinden om die ubersaw te krijgen. Een tijd dat in-game voice gewoon gebruikt werd voor gecoördineerde pushes. Een tijd dat random pubplayers en het nog deden ook (ok ik overdrijf, wel met een hoop regulars erbij). Een tijd dat de enige voicespam bestond uit het draaien van goede 80’s/90’s muziek tijdens de setup.

Voor alle TF2 GOT-leden. De GoT TF2 server is weer in actie! Maar niet al te lang! Ik ben bezig met een nieuwe actie voor het KWF en de komende twee maanden is de pubserver weer beschikbaar.

incl settings voor gevorderden
no crits
dmg spread disabled
fixed weaponspread

en:

no pinion of andere video ad plugins!

De GoT TF2 Server kan je vinden op
credit2team.teamfortress.eu:27015

Officiële opening met funnight is deze vrijdag 27 sept om acht uur! :)

Ik moet er ook bij vermelden dat deze server een multimod server is. Bij weinig spelers kan je met nominate/RTV diverse maps voor mods of gamemodes kiezen (zoals DM maps). Bij een hoger aantal spelers schakelt hij terug naar gewone TF2 maps en bepaalde custom maps (snakewater, croissan). Maar ook een paar oude klassiekers die vaak langskwamen op de GoT server.

Wie wil meer weten over de actie voor het KWF zie hier de actiepagina of kom langs op ons eigen forum


Last edited by kKaltUu,

sno

UbeR |
itsallgood

Super tof dat je wederom zo goed bezig bent met het KWF, hulde!

Ben helaas niet aanwezig vrijdag, have fun allen :)

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Mooi initiatief!

Ik moet vrijdagavond werken maar zal na mijn werk even langshoppen rond 22:30!

Spike Himself

TC

Mooi initiatief, goed bezig!

Bitplague

-AA-

Dus als ik het goed begrijp weinig unlocks ? Ook fijn, ik kom zeker eens spelen

CapTVK

HoT<3

Standaard wel gewoon unlocks op de pub. Pub servers met puur vanilla zijn niet zo populair. Al kan ik als er veel behoefte aan is ook nog kijken naar een “vanilla”-mode en/of een “vanilla”-night.

kKaltUu

UbeR |
-chess-

Kijk sowieso elke donderdag en vrijdagavond voor actieavonden op de pub! Ook al draait er geen thema, de server word wel gevuld met Nederlandse GoT / TF2 spelers.

CapTVK

HoT<3

Was een gezellige avond afgelopen vrijdag. Kom ook eens langs op een gewone dag. Ik heb de server niet voor niets met nocrits, no dmg/spread draaien. ;)

Komende vrijdagavond is het weer zover tussen 20:00 -22:00. Willen jullie nog een keer prophunt proberen of TF2ware?

Plus, ik heb nu ook genoeg donateurs. Zodat het zin heeft om hoedjes weg te geven aan de winnaar (donors only). :)

En de prijzenlijst is bekend. Wie doneert maakt kans op het volgende:

Zie blog post op https://www.staoptegenkanker.nl/Credit-to-Team-2013

Team Fortress 2
10 duel games
DIY unusual kit “100 crates = 100x kans op een unusual” (keys niet meegeleverd)
50 TF2 keys (in setjes van 5, 10×5=50 )
2 x Action Taunt: The Meet the Medic
2 x Medic wapen set
5 x Description tag
5 x Name tag
5 x backpack expander
Diverse strange weapons
Vouchers & Tickets voor MVM
Nog een paar hoedjes met “bijzondere nummers” (lv42 cape, lv1 bird of Aberdeen, lv 69 Prince Tavish’s Crown etc..)

Games on steam (Steamgift codes)
Thomas was Alone
Unity of Command
Legend of Grimrock
Garry’s Mod
Cave Story+
Binding of Isaac
Dear Esther
FEAR Complete Pack (ROW)

Ik heb verder nog een stapel hoedjes in mijn backpack maar die wil ik weggeven aan donateurs tijdens events op de server. Verder is iedereen vrij om om extra’s te doneren voor de prijzenpot. Ik zal zaken zoals metal proberen om te zetten naar nuttigere zaken.

Speciale hoofdprijs (goal : 1250€)

N.B. Alleen als prijs in de trekking als de 1250€ wordt gehaald!

Shabbaman

GoT<3
HoT<3

Goede doelen zijn goed.

CapTVK

HoT<3

De GoT TF2 server is op Halloween mode gezet met alleen de halloween maps. Quickplay is enabled.

Vrijdagavond acht uur is er trouwens een Halloween event. Gewoon in teamverband wat halloween maps spelen.

Tot dan.

CapTVK

HoT<3

Deze vrijdag nog een extra Halloween night. Laat je mooiste outfit zien!

Afgelopen week moesten we van server verhuizen omdat de na de laatste update Steam Centos Linux niet meer lekker vond.

IP adres: 149.210.131.180

Of nog makkelijker als je het adres al had gebruikt:
credit2team.teamfortress.be
credit2team.teamfortress.eu

CapTVK

HoT<3

Belangrijke mededeling!

De server trekt niet veel publiek helaas. Omdat een lege server draaien weinig nut heeft gaat de server binnenkort offline. De slotdatum is gezet op za 18 jan 2014.

[s]Maar er zijn nog twee funnights! : komende vrijdag 10 en op 17 jan maar dan is het ook echt gedaan. Spreid het woord! *O*[/s]

credit2team.teamfortress.eu

De KWF actie loopt nog wel door tot eind jan 2014.Zelf ben in de laatste week van januari niet direct online. Ik zal de trekking voor de prijzen begin februari 2014 uitvoeren.

Wie nog wat wil doneren kan dat doen op:

https://www.staoptegenkanker.nl/Credit-to-Team-2013

Update: De server van Glashio was nodig voor productie werk en moest vroegtijdig down. Helaas. :/


Last edited by CapTVK,

Add A Reply Pages: 1