Forum

Vraagje?

Created 18th September 2013 @ 17:10

Add A Reply Pages: 1 2 Next »

Mr. Guy

*fast
§GOLD

Op een schaal van 1 tot behoorlijk gay, hoe grote circlejerk is dit? En hoe kom ik er midden in?

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Je wil in het midden van de circlejerk? Volgens mij zijn daar meer geschikte fora voor op het internet…

En iedereen is vet liev hoor… doe maar een keer een spelletje mee!

Spike Himself

TC

Wat bedoel je, de nederlandse tf2 community? Daar wil je geen deel van uitmaken :P

Mr. Guy

*fast
§GOLD

Quoted from skeej

Je wil in het midden van de circlejerk? Volgens mij zijn daar meer geschikte fora voor op het internet…

En iedereen is vet liev hoor… doe maar een keer een spelletje mee!

Wat voor spelletjes? :D

Mr. Guy

*fast
§GOLD

Quoted from Spike Himself

Wat bedoel je, de nederlandse tf2 community? Daar wil je geen deel van uitmaken :P

Het ziet er allemaal heel gezellig uit ;p

MightyMe

UbeR |

om geaccepteerd te worden moet je eerst een proef afleggen bij de ambassadeur: http://steamcommunity.com/profiles/76561197994163065/

hij zal je eerst vragen om een wachtwoord, reageer hierop met: “roeland eyoh gek ik pis ne over mezelf heen”

succes

Mr. Guy

*fast
§GOLD

Dat ga ik vanavond echt proberen :P

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

of je moet 1 jointje roken en 1 biertje drinken en dan met een helemaal wit zombiegezicht doen alsof je bijna flauwvalt

sno

UbeR |
itsallgood

Quoted from skeej

of je moet 1 jointje roken en 1 biertje drinken en dan met een helemaal wit zombiegezicht doen alsof je bijna flauwvalt

Zo is MC erbij gekomen ja

kKaltUu

UbeR |
-chess-

Quoted from skeej

of je moet 1 jointje roken en 1 biertje drinken en dan met een helemaal wit zombiegezicht doen alsof je bijna flauwvalt

hebben we het nog steeds over vlijm? want dan vergeet je dat je niet moet kunnen rollen… jezus christus wat een kind is roelandt

sno

UbeR |
itsallgood

Quoted from kKaltUu

[…]

hebben we het nog steeds over vlijm? want dan vergeet je dat je niet moet kunnen rollen… jezus christus wat een kind is roelandt

KKALTUU, MOFFEL DICHT!KKALTUU, MOFFEL DICHT!KKALTUU, MOFFEL DICHT!KKALTUU, MOFFEL DICHT!KKALTUU, MOFFEL DICHT!KKALTUU, MOFFEL DICHT!KKALTUU, MOFFEL DICHT!

demsii

EPA

Quoted from Spike Himself

Wat bedoel je, de nederlandse tf2 community? Daar wil je geen deel van uitmaken :P

Nou nou Spike Himself, slechts omdat jij wordt uitgekotst door de NL community (of nou ja, allemaal eigenlijk) wil nog niet zeggen dat je je zo hoeft op te stellen he! :P


Last edited by demsii,

sno

UbeR |
itsallgood

lekker die popcorn, iemand?

MightyMe

UbeR |

Quoted from skeej

of je moet 1 jointje roken en 1 biertje drinken en dan met een helemaal wit zombiegezicht doen alsof je bijna flauwvalt

never forget :(

Spike Himself

TC

Quoted from demsii

[…]

Nou nou Spike Himself, slechts omdat jij wordt uitgekotst door de NL community (of nou ja, allemaal eigenlijk) wil nog niet zeggen dat je je zo hoeft op te stellen he! :P

Dit bedoel ik dus :D

p.s. je kunt niet uitgekotst worden wanneer je er nooit deel van bent geweest, probeer een beetje bij de feiten te blijven in je troll pogingen dems!

Add A Reply Pages: 1 2 Next »