Forum

Een reden waarom Nederlandse spelers niet prem kunnen spelen

Created 28th August 2012 @ 21:53

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3

Vlijm

UbeR |

Qun is een duitser

SiTeHBu0mbb

DOWN

http://i.chzbgr.com/completestore/12/5/2/WOoK-IspTk-PolxsZ3bXRA2.jpg

eXtreaL

Mind = blown

sno

UbeR |
itsallgood

hollandsche glorie


Last edited by sno,

Gaan we hier weer mee beginnen? godverdomme wat kinderachtig snoozer.

Ik snap dat je af en toe vertier zoekt, maar doe dat ergens anders ofzo. Ik bedoel, het was een leuke kongingsdag en dan open ik m’n browser en zie zo’n kutpost van jou. alsof ik naar buiten wil en direct in de hondenpoep stap. Snap je dat dat meteen een domper op m’n dag zet? dat ik nu m’n hele toekomst tegemoet moet gaan met de kennis die jij met mij deelt. Dat er een punt in m’n leven was pre-snoozer en post-snoozer, en pre-snoozer was waar ik nog kon lachen, en post-snoozer waar ik chagrijnig en gewoon… leeg ben van binnen. snap je?

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het super om met jou en de rest van de gnoetjes te spelen maar soms… houdt het gewoon op. Dat je keer op keer met iemand speelt en hij kruipt van 100 naar 200 dpm, maar dan gewoon ophoudt. En dan blijf ik ook nog aardig. Want ik kan zoveel dingen noemen zoals de “snoozer vlogs” op LAN enzo, wat gewoon haha cringe was. “heyyyyy teammmmmmmm” en die dingen die jij deed.

Wat ik dus tegenwoordig doe is jou tolereren en dat vergt zoveel energie. Ik hoop dat je dat snapt en voortaan iets liever tegen mij bent. Gelukkig zijn de lockdowns van kracht en ben jij toch nuttig bezig. Dus we kunnen altijd een lichtpuntje in de duisternis vinden! veel plezier en tot de volgende offi!

Nmx

ᴷᵈ

Gast, je bent nog net zo raar als 10 jaar terug. Hahaha

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3