Forum

#tf2.nl , komt allen idlen!

Created 9th February 2012 @ 13:10

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Hoi NL/BE TF2 spelers!

TL;DR – Dit is een poging om de NL/BE spelers uit alle teams en divisies wat dichter bij elkaar te brengen via het #tf2.nl kanaal, en zo samen wat mixjes te spelen.

Een deel van jullie zal wel weten dat van oudsher bijna de gehele NL/BE 6v6 community zich schaarde onder de GoT-vlag, en zo samen haast dagelijks mixes speelden. Nu er veel oudgediende GoT’ers met TF2 gestopt zijn kunnen we misschien via het #tf2.nl kanaal enigzins weer een NL/BE competitive community-gevoel creëren. Ik zie namelijk op ETF2L en andere plekken dat er nog genoeg NL/BE spelers zijn, maar erg gefragmenteerd in internationale teams, of zelfs nog zoekende naar een eerste team. Het lijkt me leuk om deze spelers af en toe samen te brengen. Het zal in de eerste plaats gezellig zijn, en voor de wat nieuwe spelers misschien ook nog eens leerzaam!

Via #tf2.nl kunnen we (double)mixes regelen zoals dat vroegâh haast dagelijks plaatsvond. De laatste NL doublemix van zo’n 2 weken terug was hilarisch, waarin het verplicht was voor beide team’s alles letterlijk in het Nederlands te callen; “hospik neer, duw richting het verstikkingspunt!”. Ik hoop dat Qun de opnames nog heeft :D

Dus schroom niet om langs te hoppen in #tf2.nl of het aan je perform lijst toe te voegen. Verwacht niet dat er bij binnenkomst meteen een potje klaar staat om gespeeld te worden, dat zal denk ik vooral in de vroege of zeer late avonduren zijn (voor en na pcw-tijden), misschien in de late middagen, en in de weekenden. Het zal waarschijnlijk ook even duren voordat deze oproep door de meerderheid wordt gelezen, dus het zou erg behulpzaam zijn als men ook in het kanaal blijft idlen als blijk van activiteit bij binnenkomst van andere mensen.

CU@IRC, en CU@LAN in Juli ;)

Shabbaman

GoT<3
HoT<3

Vroegah…

Brainmaster

GoT<3
#WW

zal ik doen :p

Vlijm

UbeR |

dat was zon goeie dmix :D

MightyMe

UbeR |

Nice, goed idee!

Califax

dyn.

Quoted from skeej

Ik hoop dat Qun de opnames nog heeft :D

Ja, hij staat non-public op z’n channel, heb die dag erna wel een linkje van hem gehad om te laten zien wat ik gemist had omdat ik naar bed ging… ;)

Maaruh, goed bezig Skeej. :)

Screamie

Goed idee man! +1

herpderp

DAKKA

Quoted from skeej

De laatste NL doublemix van zo’n 2 weken terug was hilarisch, waarin het verplicht was voor beide team’s alles letterlijk in het Nederlands te callen; “hospik neer, duw richting het verstikkingspunt!”.

Wordt pas echt leuk als je in dialecten gaat callen.

Scream1e

elev8

Heeeuuuu! Leuk idee!

sno

UbeR |
itsallgood

Top!

Loch

Niceee!

Sparky

HoT<3

Awesome idee :)

Coco

[d¿s]

Goed idee, we hadden zo al iets met #tf2.belgium, maar was na een week of 2/3 al niet meer actief, hopelijk dit wel :)

En als er mensen die double mix van 2 weken geleden willen zien:
http://www.youtube.com/watch?v=16ukeqej_aU

(Hoop dat Qun dit niet erg vindt dat ik dit post?)

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Haha geweldige recording van Qun xD

Het ziet er momenteel al redelijk goed uit in het IRC kanaal, mooi dat veel mensen direct op de oproep gereageerd hebben door het kanaal te joinen. Nu is het natuurlijk ook de bedoeling dat dat zo blijft :)

En ja inderdaad, de communities zijn te klein om de Vlamingen en de Nederlanders op te splitsen. Zoals we weten is België eindbaas en zijn vlaamse frietjes vet lekker. Respect voor Kabouter Plop. http://www.youtube.com/watch?v=aI5Uk2_X2i8&t=7m57s

Vlijm

UbeR |

Quoted from Coco

Goed idee, we hadden zo al iets met #tf2.belgium, maar was na een week of 2/3 al niet meer actief, hopelijk dit wel :)

En als er mensen die double mix van 2 weken geleden willen zien:
http://www.youtube.com/watch?v=16ukeqej_aU

(Hoop dat Qun dit niet erg vindt dat ik dit post?)

:D speciaal bier is niet goed voor dit sletje
maar was wel plezant

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »