A preview version of the new site design is available. Click here to give it a try!

Forum

Best Idea for Quad Core dedicated server

Created 25th March 2010 @ 15:32

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »

Exfane

dickhouse
TWIN

We have a spare dedicated i3d.net quad core server to be used for 1 month.
I would like to ask everybody to post their best idea what to do with it.
It doesn’t have to be tf2 related in particular; example: HD streaming.

Post your ideas!

Ps. were not gonna give away the server to tf2 clans

Chaos

SCG

host that 6v6 mix night thing that Skyride suggested.. knockup a quick website to submit results to and have a bunch of servers/irc bot hosted on it to run a mix night cup?

would be fun IMO

Exfane

dickhouse
TWIN

that would only use about 20/30 % of the servers capacity, your idea needs improvement

wai

TEZC
¤_¤

1. streaming for the etf2l radio, but whore it for a month :> castcastcast..

2. idle server gogogogogo! <– needs hats ¬_¬

Skyride

DUCS

Community torrent box? :D

octochris

(0v0)

Quoted from Exfane

that would only use about 20/30 % of the servers capacity, your idea needs improvement

Why not just use that in conjunction with other ventures?

Chaos

SCG

Quoted from Exfane

that would only use about 20/30 % of the servers capacity, your idea needs improvement

you never specified that you wanted to use the whole thing!

Still think it’s a nice Idea though.. WP Skyride for coming up with it! I’d be happy to assist the running/setting up of stuff.. have nothing but time on my hands

Also, cheers for all the stuff that FB do already :D Great for the community!

rge

━☆
\V/ »

HD porn stream, what else? can be closed after url has been posted. thx

eoN^

All of the above.

saiboat

host a dm server on each core lolled

Chaos

SCG

4 32man dm servers.. nice

kaidus

007

How about a dm server that doesn’t play completely shit maps (hello r@ts) or ping bad for western europe.

If you want to use it all then setup tonnes, always have to sit in a queue anyways.

Waebi

‹Con›

Quoted from rge

HD porn stream, what else? can be closed after url has been posted. thx

furry?

Exfane

dickhouse
TWIN

isn’t there a better idea then just dm srv’s?! think it sux tbh

octochris

(0v0)

Quoted from Exfane

isn’t there a better idea then just dm srv’s?! think it sux tbh

How about Skyride’s idea (inc. server/irc bots/website) running from C0/1 (does srcds support multithreading yet?), DM on C2, FAH on C3?

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »